Ulepszanie wyników webinaru E-adults: Cyfrowe podnoszenie kwalifikacji

Udany webinar dobiegł końca. Mamy tu na myśli wynik webinarium Upgrade E-adults. Tematem webinarium były "Umiejętności cyfrowe i przedsiębiorczość społeczna w edukacji dorosłych i młodzieży" i było ono bezpłatne. Ponadto, seminarium online odbyło się 4 grudnia 2020 roku.

Aktualizacja E-dorośli: W kierunku włączenia kultury cyfrowej

Wydarzenie online było związane z tematem projektu Upgrade E-adults, realizowanego w ramach programu Erasmus+. Projekt ten dotyczy włączenia cyfrowego podejścia do uczenia się przez ośrodki i różne instytucje edukacyjne, które są aktywne w temacie edukacji dorosłych, do ich praktyki. Podsumowując, celem projektu jest opracowanie zrównoważonej strategii, która obejmuje podnoszenie kwalifikacji w zakresie technologii cyfrowych, a także osiągnięcie długoterminowego celu, jakim jest przyszłość sprzyjająca włączeniu społecznemu.

Aby uzyskać więcej informacji na temat projektu Upgrade E-adults, proszę odwiedzić oficjalną stronę internetową.

Wyniki webinarium Upgrade E-adults

W webinarium Upgrade E-adults wzięło udział w sumie 260 osób. Przedział wiekowy uczestników wynosił od 18 do 65 lat.

Wśród uczestników byli: trenerzy uczenia się dorosłych, organizacje i instytucje, które zajmują się tematem uczenia się dorosłych oraz osoby zainteresowane tym tematem.

Webinarium trwało dwa (2) dni. Uczestnicy, którzy z sukcesem wzięli udział w seminarium online, otrzymali zaświadczenie o uczestnictwie.

Należy zauważyć, że czynnikiem, który przyczynił się do pomyślnego zakończenia tego webinarium był projekt Erasmus+ Skarby Wsi. Więcej informacji na temat projektu Wiejskie Skarby można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.

Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości (iED) uważa wynik tego webinarium za satysfakcjonujący. Nasz zespół ma nadzieję, że dostarczenie istotnych informacji było pomocne dla uczestników i będziemy kontynuować nasze wysiłki w zakresie organizacji wydarzeń informacyjnych, które spełniają Państwa potrzeby.

Zobacz również