Co to jest SEO Writing? 5 narzędzi, które są zalecane do pisania tekstów SEO

Search Engine Optimization w pisaniu służy jako dodatkowa umiejętność, która jest korzystna dla generowania ruchu na stronie internetowej lub blogu.

Każda treść online wymaga optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, aby znaleźć się w czołówce rankingów wyszukiwarek.

Pisanie SEO polega na wdrażaniu słów i fraz kluczowych w celu poprawy pozycji witryny w rankingu. Technika ta jest połączeniem tworzenia treści i strategii SEO.

Pisanie pod kątem SEO umożliwia tworzenie materiałów internetowych, które stanowią wartość dodaną dla czytelników i zyskują widoczność w rankingach SERP.

W tym artykule opisujemy zalecane narzędzia i techniki, które należy stosować w pisaniu pod kątem SEO. Omówimy także najważniejsze cechy tych narzędzi oraz ich rolę w tworzeniu treści stron internetowych o wysokiej pozycji w rankingach.

Kluczowe terminy w pisaniu tekstów zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek

Zanim przejdziemy do pisania, należy zapoznać się z kilkoma technicznymi terminami, które powinien znać każdy autor tekstów SEO:

Słowa kluczowe


Słowa kluczowe są istotną częścią tekstów SEO. Na podstawie określonych słów i fraz autorzy powinni pisać treści, które znajdą się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce.

Słowa kluczowe są związane z reprezentacjami lub komentarzami wpisywanymi w pasku wyszukiwania google przez odbiorców.

W pisaniu tekstów SEO stosuje się różne słowa kluczowe, takie jak LSI, short-tail i longtail. Słowa kluczowe o długim ogonie to ciąg od 3 do 6 słów. Na przykład: "best free plagiarism checker" lub "How to check plagiarism online".

Wielkość wyszukiwania

Termin ten określa, ile razy dane słowo kluczowe jest zgłaszane lub wyszukiwane w wyszukiwarce. Określa on modne tematy i pozwala autorom odpowiednio się na nich skupić.

Wyższy wolumen wyszukiwania oznacza, że wymienienie tych konkretnych fraz lub słów w treści witryny przyciągnie więcej ruchu. Ostatecznie, pomoże to witrynie w uzyskaniu lepszej pozycji w indeksie Google.

Trudność słowa kluczowego

Trudność słowa kluczowego określa, jak trudne może być uzyskanie pozycji w wyszukiwarce dla danego słowa kluczowego. Wyższa trudność oznacza, że istnieje już wiele treści dotyczących tego terminu. Krótko mówiąc, słowa kluczowe o niższym stopniu trudności są łatwiejsze do wypozycjonowania.

5 polecanych narzędzi do pisania tekstów SEO

Teraz, gdy omówiliśmy krytyczne terminy pisania tekstów SEO, porozmawiajmy o narzędziach, które mogą nam pomóc w wykonywaniu tych technik:

1. Grammarly

Przed wprowadzeniem jakichkolwiek technicznych terminów SEO, ważne jest, aby upewnić się, że w naszej treści nie ma podstawowych błędów. Grammarly oferuje wiele niezawodnych i skutecznych narzędzi, które pomagają pisarzom w tworzeniu unikalnych treści.

Grammarly nie ogranicza się tylko do sprawdzania gramatyki, co można wywnioskować z jego nazwy, ale oferuje również usługę sprawdzania plagiatu.

Ponadto umożliwia poprawianie błędów, błędów ortograficznych, poprawianie czasu oraz określanie przejrzystości treści.

Główne cechy

  • Podkreśla potencjalne błędy gramatyczne i ortograficzne.
  • Sprawdzanie plagiatów z ponad 16 miliardów stron internetowych.
  • Podaje sugestie dotyczące cytowania.
  • Sugestie dotyczące wzbogacania słownictwa.
  • Zawiera rozszerzenie dla przeglądarek i MS Word.

2. Edit Pad

Edit Pad może służyć jako edytor tekstu online i notatnik online, który jest prosty w użyciu. Narzędzie to ma przejrzysty interfejs o identycznym wyglądzie i działaniu jak Notatnik firmy Microsoft.

Aby korzystać z tego edytora, nie trzeba instalować żadnego specjalnego rozszerzenia ani aplikacji. Wystarczy wejść na stronę Edit Pad i po prostu sięgnąć po opcję "Utwórz nową notatkę". Responsywny interfejs pozwala na edycję tekstu online.

Za pomocą tego prostego narzędzia można wykonywać różne funkcje, takie jak sprawdzanie plagiatu, parafrazowanie tekstu i sprawdzanie gramatyki.

Interfejs wspomina o niezbędnej liczbie słów i znaków, które są przydatne przy pisaniu tytułów i opisów Meta.

Najważniejsze funkcje

  • Przekształca tekst bogaty w tekst zwykły.
  • Przeprowadza kontrolę gramatyki i plagiatu.
  • Dodatkowe funkcje, takie jak streszczacz tekstu.
  • Umożliwia zapisywanie/pobieranie plików.
  • Ochrona hasłem.

3. Google Keyword Planner

Planer słów kluczowych Google Ads to doskonałe narzędzie do znajdowania elementów składowych zoptymalizowanych treści. Autorzy SEO mogą używać Google Keyword Planner do badania trendów i wyszukiwania słów kluczowych.

Narzędzie to daje pojęcie o konkurencji online i rodzajach słów lub fraz, które powinieneś umieścić w swoich treściach.

Użycie odpowiednich słów kluczowych w treści przyciągnie więcej ruchu na Twoją stronę internetową.

Najważniejsze funkcje

  • Bezpłatne użycie z dowolnego konta Google.
  • Graficzna reprezentacja miesięcznych wyszukiwań.
  • Pomaga zidentyfikować rankingowe słowa kluczowe.
  • Wyraźnie określa nową konkurencję dla danego słowa kluczowego.
  • Pomaga zidentyfikować typy słów kluczowych i ich wielkość.

4. Google Search Console

Google oferuje różne narzędzia, które mogą pomóc poprawić wydajność witryny, aby pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google.

Google Search Console mierzy ruch na stronie w oparciu o jakość jej zawartości. Pozwala także na sugestie dotyczące rozwiązania różnych problemów w celu zwiększenia wydajności witryny.

Narzędzie to może być przydatne dla osób zajmujących się SEO do analizowania i monitorowania wydajności witryny, ponieważ Google Search Console informuje o konkretnych słowach kluczowych, które pomagają w ustalaniu rankingu witryny.

Można również monitorować kliknięcia i wyświetlenia witryny w wynikach wyszukiwania.

Najważniejsze funkcje

  • Pomaga monitorować i rozwiązywać błędy.
  • Identyfikuje słowa kluczowe, które pomagają pozycjonować witrynę.
  • Pomaga poprawić wydajność ładowania witryny.
  • Wykrywa problemy związane z bezpieczeństwem, takie jak złośliwe oprogramowanie lub włamania na witrynę.
  • Ocena wydajności witryny w oparciu o konkurencję i zawartość stron internetowych.

5. Surfer SEO

Najlepszą analizę Search Engine Optimization można przeprowadzić za pomocą Surfer SEO.

To narzędzie jest prawdziwą gratką dla autorów SEO, ponieważ pozwala lepiej zrozumieć istotne frazy i słowa używane na stronach konkurencji.

Autorzy SEO mogą przesłać swoje treści na stronę, aby uzyskać wynik określający jakość i gęstość słów kluczowych.

Surfer SEO przeprowadza również analizę najwyżej pozycjonowanych słów kluczowych w Google i sugeruje odpowiednie frazy w celu poprawy rankingu treści.

Cechy

  • Ocena 500+ czynników SEO w jednej analizie.
  • Funkcja porównywania z treścią witryny konkurencji.
  • Zapewnia wynik wydajności dla witryny.
  • Sugeruje docelowe słowa kluczowe i frazy z najwyższych pozycji w rankingu Google.
  • Oferuje usługi optymalizacji w różnych językach.

Wnioski

Blogi internetowe i strony internetowe mają poczucie konkurencji ze względu na dużą ilość informacji dostępnych online.

Oprócz dostarczania rzeczowych i unikalnych informacji za pośrednictwem treści, konieczne jest skupienie się na czynnikach, które pozwalają treściom znaleźć się w wynikach wyszukiwania.

Korzystanie z odpowiednich narzędzi i technik może pomóc autorom w tworzeniu treści o wysokiej jakości, które generują większy ruch na blogu lub stronie internetowej. Podobnie jak w przypadku korekty treści pisanych, korzystne jest analizowanie witryny za pomocą narzędzi SEO.

Zobacz również