6 Najlepsze oprogramowanie CRM dla małych firm 2022
CRM to podstawowy fundament każdej firmy. Nie ma co do tego wątpliwości. Ale wybór odpowiedniego CRM ma również duże znaczenie dla Twojej firmy. Dobre narzędzie do automatyzacji CRM pomaga w zorganizowaniu systemu zarządzania kontaktami i leadami. Ponadto oferuje scentralizowaną platformę do zarządzania sprzedażą, marketingiem i innymi działaniami, dając tym samym doskonałą możliwość automatyzacji zadań i zwiększenia produktywności.
Oprogramowanie CRM umożliwia najlepsze zarządzanie działaniami i strategiami, które pomagają w zarządzaniu komunikacją z potencjalnymi klientami i klientami. Klient jest zawsze najważniejszy, a zarządzanie klientami wymaga zrozumienia ich problemów i sposobów na ich bezproblemowy rozwój.
CRM pomaga firmom budować relacje z klientami i zwiększa ich lojalność. Utrzymanie klienta jest ważne dla firmy. Dlatego tak ważna jest doskonała strategia automatyzacji CRM. Narzędzie CRM posiada prosty, przyjazny dla użytkownika interfejs, który pomaga w gromadzeniu danych i efektywnej komunikacji z klientami.
Znaczenie CRM dla biznesu
Krótko mówiąc, CRM daje następujące korzyści dla firmy:
-> Dobre zarządzanie klientami
-> Łatwe śledzenie realizacji leadów
-> Wzmocnienie strategii sprzedaży
-> Skuteczna opieka nad klientami
-> Zwiększenie lojalności i utrzymania klientów
To tylko kilka przykładów. Istnieje wiele znaczących korzyści, które możesz osiągnąć dzięki najlepszemu oprogramowaniu CRM dla Twojej firmy.
Teraz, po zapoznaniu się z bezproblemowymi korzyściami, jakie może zaoferować Ci CRM, przyjrzyjmy się 6 głównym programom CRM, które są odpowiednie dla małych firm.
6 programów CRM dla małych firm 2022
Niezależnie od tego, czy firma jest duża, czy mała, każda firma chciałaby mieć CRM dla swojej działalności. A teraz, jakie jest 6 najlepszych platform CRM, które są odpowiednie dla firm:
- Hubspot
- Yoroflow
- Salesforce CRM
- Freshworks CRM
- Zoho CRM
- Pipedrive CRM
Przyjrzyjmy się im szczegółowo, jeden po drugim.
#1 Hubspot
Nie ma wątpliwości, że Hubspot jest ulubionym rozwiązaniem dla firm, ponieważ oferuje darmowy CRM z możliwością zarządzania wieloma kontaktami. Jest to wiodący, wieloplatformowy CRM z łatwą obsługą i potężnymi integracjami innych firm. Posiada doskonałe funkcje, które pomagają uporządkować kontakty i uzyskać jaśniejszy obraz linii sprzedaży. Nadaje się zarówno dla prostych, jak i złożonych zespołów sprzedaży. Obejmuje synchronizację marketingu, funkcje "przeciągnij i upuść", łatwe śledzenie i planowanie, zarządzanie transakcjami, integracje z pocztą e-mail i wiele innych.
Najlepszą częścią jest bezpłatna wersja CRM, która pomaga w płynnym zarządzaniu kontaktami. Można również prowadzić marketing e-mailowy i usprawniać komunikację marketingową. Przepływy pracy są łatwe do skonfigurowania i ustawienia oraz zapewniają najlepsze opcje zarządzania i optymalizacji kampanii. Komunikacja w czasie rzeczywistym z pomocą chatbotów to niektóre z funkcji dodatkowych, z których może skorzystać Hubspot CRM.
#2 Yoroflow
Szukasz sposobu na skrócenie cyklu sprzedaży? W takim razie Yoroflow będzie świetną opcją. Jest to przyjazna dla użytkownika platforma CRM, która posiada wszystkie zaawansowane funkcje, jakich potrzebuje Twoja firma. Dzięki temu narzędziu do automatyzacji CRM możesz cieszyć się bezproblemowym zarządzaniem sprzedażą, zarządzaniem potokiem sprzedaży, automatyzacją marketingu, efektywnością sprzedaży i najlepszym oprogramowaniem CRM.
Można planować, realizować i śledzić inicjatywy związane ze sprzedażą i analizą marketingową. Dzięki temu firmy mogą korzystać z najlepszego zarządzania kampaniami i wydajnych procesów. Pomaga to skoncentrować się na potencjalnych klientach i zarządzać komunikacją z nimi. Pomaga także przewidywać klientów i docierać do nich ze spersonalizowaną komunikacją.
Jakie są korzyści z
-> Łatwe zarządzanie kampaniami
-> Planowanie wydarzeń
-> Doskonałe metody generowania leadów
-> Śledzenie wydajności zespołu
-> Łatwe nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
-> Szybkie zarządzanie linią sprzedaży
-> Wspaniałe zarządzanie obsługą klienta
Automatyzacja sprzedaży i marketingu to świetna opcja, którą powinieneś rozważyć w celu rozwoju swojej firmy. Zredukuj wszystkie ręczne wysiłki i pozwól systemowi pracować za Ciebie, aby uzyskać bardziej produktywny i efektywny sposób obsługi potencjalnych klientów.
#3 Salesforce CRM
Jak wiemy, sprzedaż B2B opiera się na e-mailach i szansach, a Salesforce CRM to najlepsza opcja dla Ciebie, aby rozwinąć swoją niszę B2B poprzez konwersję potencjalnych leadów i skuteczne śledzenie ich dzięki automatyzacji. To będzie dla Ciebie świetny wybór. Dzięki temu narzędziu można efektywnie śledzić konta leadów i ich szczegóły. Można również uchwycić różne etapy leadów, a działania można dostosować do własnych potrzeb.
#4 Freshworks CRM
Jest to jedna z najlepszych opcji generowania leadów. Jest to solidne oprogramowanie dla małych firm, dobrze dostosowane do potrzeb. Jest przyjazny dla użytkownika i nastawiony na sprzedaż, co pomaga zmaksymalizować możliwości konwersji sprzedaży. Najlepszą opcją są pulpity raportowania, integracje z pocztą elektroniczną oraz integracje telefoniczne, które pomagają usprawnić proces sprzedaży. Pomaga również uzyskać więcej informacji na temat wydajności, aby zwiększyć konwersje.
#5 Zoho CRM
Jest to opcja przyjazna dla urządzeń mobilnych, posiada przyjazny dla użytkownika interfejs i doskonałe funkcje mediów społecznościowych. Ponadto, automatyzacja sprzedaży i marketingu może być skonfigurowana z niestandardowymi przepływami pracy, których prawidłowe skonfigurowanie wymaga pewnej wiedzy technicznej. Automatyzacja przepływu pracy jest hitem Zoho. Jest to rozwiązanie przyjazne dla małych firm, ale jego funkcje są ograniczone w porównaniu do pozostałych.
#6 Pipedrive CRM
Głównym zastosowaniem tego CRM dla małych firm jest e-mail marketing. Pomaga on w kontakcie z potencjalnymi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Śledzenie kontaktów, kampanie e-mailowe i śledzenie to jedne z najważniejszych funkcji. Dzięki bardzo prostemu podejściu, pomaga przybliżyć klienta do lejka sprzedażowego za pomocą spersonalizowanych i ukierunkowanych kampanii e-mailowych.
A więc, co dalej?
Omówiliśmy tylko kilka najlepszych narzędzi do automatyzacji CRM dla małych firm. Każde z nich ma swoje wady i zalety. Wybierając najlepsze dla swoich potrzeb, weź pod uwagę czynnik kosztów, wymagane funkcje, bezproblemową integrację i łatwe opcje dostosowywania. Niektóre z nich, które stale znajdują się na szczycie listy 2022, to Yoroflow, Hubspot i inne.
Szukasz efektywnego kosztowo i wydajnego oprogramowania CRM, które podniesie wartość Twojej firmy?
Działaj już teraz!
Zobacz również
-
11 maja 2022
Sztuczna inteligencja i zarządzanie migracją
11 maja 2022Jak zarządzanie wiedzą może pomóc w poprawieniu...
11 maja 2022Ponowne określenie europejskich priorytetów w...
11 maja 2022How Reducing School Dropouts can Increase Youth...
Kategorie
Projekty krajowe
Dotacje UE
Wnioski unijne
Inne