5 sposobów, w jaki AI w małych firmach może przenieść je na wyższy poziom
Sztuczna inteligencja (AI) rozwija się w błyskawicznym tempie, a świat biznesu nigdy nie był nią zafascynowany bardziej niż teraz. Dzięki AI firmy mogą wyeliminować zadania wykonywane ręcznie, jednocześnie w pełni wykorzystując możliwości zautomatyzowanych systemów, które same się aktualizują.
Zautomatyzowane systemy pomagają rozwinąć firmę, jednocześnie osiągając większą wydajność w codziennych operacjach i strategiach na przyszłość. Systemy AI są mniej podatne na błędy, co zwiększa rentowność Twojej firmy. Nawet jeśli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy, możesz wykorzystać AI, aby przenieść ją na wyższy poziom. Oto jak.
Lepsza obsługa klienta
Jednym z najbardziej znaczących czynników w utrzymaniu satysfakcji klienta jest dobra obsługa klienta i wsparcie klienta. Często klienci chcą, aby ich problemy zostały rozwiązane natychmiast, a każde opóźnienie może prowadzić do niezadowolenia.
Szybka obsługa jest koniecznością, aby utrzymać zadowolenie klientów, a AI może pomóc w tym na następujące sposoby:
- Korzystanie ze zautomatyzowanych chatbotów dla witryny firmy jest doskonałym sposobem na poprawę obsługi klienta. Chatboty skrócą czas odpowiedzi, jednocześnie pozwalając klientom łączyć się z Tobą o każdej porze dnia. To poprawi Twoje relacje z potencjalnymi klientami i istniejącymi.
- Możesz również wykorzystać narzędzia na stronie swojej firmy, które umożliwią Twoim klientom prowadzenie interaktywnych rozmów, dzięki którym uzyskają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości.
- Używając uczenia maszynowego i danych jako źródła, będziesz miał szansę dokładnie przewidzieć zachowania klientów, aby dać Ci więcej możliwości.
- Znajdując wzorce w danych, AI może pomóc Ci wskazać ulepszenia, które możesz wprowadzić na swojej stronie lub w firmie w oparciu o bieżące doświadczenia klientów.
Udoskonalony marketing
Prowadzenie udanego biznesu wiąże się z odpowiednimi strategiami marketingowymi, które pomogą klientom prawidłowo postrzegać Twoją firmę. Bez odpowiedniego marketingu, ludzie mogą nawet nie słyszeć o Twojej firmie.
Możesz rozwiązać problem niejasności za pomocą AI, automatycznie rekomendując strategie marketingowe. AI może określić wzorce zachowań, które przyciągają konsumentów do Twojej witryny i przekonać ich do robienia interesów z Tobą.
Korzystanie z AI nie jest zarezerwowane tylko dla dużych firm, które mają duże budżety. Można znaleźć kilka aplikacji, które można wdrożyć do codziennego obiegu pracy. Aplikacje te pomogą wyeliminować błędy i poprawić wydajność, aby podnieść rentowność Twojej firmy.
Ulepsz swój zespół sprzedaży
Twój zespół sprzedaży, zwłaszcza jeśli jesteś właścicielem małej firmy, jest jednym z najważniejszych czynników generujących przychody. Jako właściciel firmy, powinieneś zawsze pamiętać, że sprzedaż jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy, więc chcesz, aby Twój zespół sprzedaży miał narzędzia, których potrzebuje, aby odnieść sukces.
Narzędzia AI mają zdolność do transkrypcji i nagrywania każdej rozmowy wykonanej przez Twój zespół sprzedaży. Następnie można porównać metody stosowane przez różne zespoły sprzedażowe z tymi, które są stosowane przez najbardziej skuteczne zespoły w firmie. Takie porównanie obejmuje analizy oparte na stosunku czasu spędzonego na słuchaniu do czasu spędzonego na mówieniu lub doborze słów.
Oznacza to, że można wykorzystać AI do przekazania skutecznych metod całemu zespołowi bez konieczności przeprowadzania kompleksowego przeglądu. W ten sposób możesz zacząć od tego, co działa, a następnie określić rzeczy, które będą napędzać Twój biznes.
Gromadzenie danych i ich analiza
Ostatnie badania, w których przeanalizowano opinie ponad 200 liderów marketingu, wykazały, że ponad 90% z nich oczekuje, że AI będzie zajmować się powtarzalnymi zadaniami badawczymi, w tym czyszczeniem danych co 5 lat.
W tym samym badaniu, ponad 60% liderów marketingu uważa, że AI wkrótce przejmie analizę statystyczną w ciągu następnej dekady. Nie jest to odległe, ponieważ zmiany te zachodzą już teraz w branży.
Co więcej, AI jest obecnie uważana za niezbędną dla wielu dużych firm, które mają dostęp do dużych ilości danych konsumenckich. To samo dotyczy małych firm, które chcą dojść do sensownych wniosków, nawet jeśli mają tylko niewiele informacji.
Jako właściciel małej firmy, możesz wykorzystać AI, aby pomóc w gromadzeniu i analizowaniu danych poprzez:
- Zaawansowane techniki, takie jak statystyczna analiza regresji. W przeszłości nie było to dostępne dla małych firm z niewielkim budżetem. Wynika to z wysokich kosztów zatrudniania naukowców zajmujących się danymi na pełen etat lub firmy analitycznej. Dziś AI jest bardziej intuicyjna i przystępna.
- Możesz użyć analizy regresji, aby stworzyć połączenia między różnymi czynnikami, a następnie określić, jak te czynniki wpływają na Twoją firmę. AI to wszechstronne narzędzie statystyczne, które pomoże Ci określić, co sprawia, że klienci wracają do Twojej firmy, a jednocześnie pomoże Ci poznać nowe nisze rynkowe.
- Dzięki AI Twoje małe firmy mogą teraz gromadzić więcej danych. Wykorzystując algorytmy języka maszynowego i analizę sentymentu, możesz teraz śledzić zwyczaje i preferencje klientów, korzystając z potężnych mechanizmów gromadzenia danych.
Głębokie uczenie się
Dzięki głębokiemu uczeniu się AI, jej algorytmy pomogą komputerom zbierać dane. Na podstawie tych danych można wygenerować potężne spostrzeżenia na temat wzorców mowy i ludzkich zapytań. Zdolność AI do zastosowania tej funkcji głębokiego uczenia się w marketingu jest jedną z wielu wspaniałych cech, które sprawiają, że jest to niezbędny i bardzo potężny dodatek.
Dzięki tej wiedzy, AI dostarczy Ci bardzo trafnych rozwiązań opartych na potrzebach każdego użytkownika. Wykorzystanie głębokiego uczenia się AI do tworzenia treści reklam Twojej firmy pozwala na staranną kuratelę, która nie była dostępna w przeszłości.
Możesz tworzyć reklamy skierowane do odbiorców z niesamowitą specyfiką. Ta funkcja zrewolucjonizowała marketing pay-per-click (PPC). Algorytmy używane tutaj wymagają ograniczonego wkładu człowieka, ale mogą generować zoptymalizowane kampanie i treści z większą wydajnością niż człowiek.
Wnioski
Jeśli chcesz wykorzystać AI w swoim małym biznesie, najlepiej zacząć powoli. Na początku pracuj z małą próbką danych, zamiast od razu wchodzić "na całość". Używaj AI stopniowo i stopniowo, aby zebrać informacje zwrotne, udowodnić wartość i odpowiednio się rozwijać. Analizując dane, z którymi będziesz pracować na początku, pamiętaj, aby robić to z rozwagą. Na przykład, wybierz problem, który chcesz rozwiązać, wykorzystaj SI, aby dowiedzieć się o nim więcej, a następnie zadaj mu pytanie, na które będzie musiał odpowiedzieć. Rób tak z każdą nową aplikacją lub technologią, aby mieć pewność, że wybierasz tylko to, co najlepsze.
Autor Bio:
Charlie Svensson jest wysokiej rangi pisarzem znanym z szybkiego tempa i dokładnego pisania. On pracuje z dysertacji pomocy i rushessay.com witryn i jest wysoce wykwalifikowany w treści pisania i blogowania. Niektóre z obszarów, które kocha pisać w obejmują edukację, marketing w mediach społecznościowych, SEO, motywacji, edutech i rozwoju kariery. On może dostosować się do każdego poziomu wyzwań w szybkim czasie i dostarczyć dokładnie to, co jest wymagane od niego.
Zobacz również
-
29 września 2021
Sztuczna inteligencja i zarządzanie migracją
29 września 2021Jak zarządzanie wiedzą może pomóc w poprawieniu...
29 września 2021Ponowne określenie europejskich priorytetów w...
29 września 2021How Reducing School Dropouts can Increase Youth...
Kategorie
Projekty krajowe
Dotacje UE
Wnioski unijne
Inne