WELLy | Profil zawodowy menedżera ds. dobrego samopoczucia w pracy
Profil zawodowy menedżera ds. dobrego samopoczucia w pracy oraz definicja programu szkoleniowego to drugi produkt intelektualny projektu WELLy.
Po pierwsze, analiza ta ma na celu opisanie profilu zawodowego menedżera dobrego samopoczucia w pracy. W konsekwencji, zdefiniowanie programu szkolenia, który pozwoli na zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych do pełnienia tej roli zawodowej.
Ponadto, aby stworzyć profil zawodowy osoby odpowiedzialnej za dobre samopoczucie w miejscu pracy, ważne było przeanalizowanie obszarów kompetencji i zadań zawodowych tego nowego profilu zawodowego odpowiedzialnego za dobre samopoczucie w miejscu pracy.
Obszary kompetencji menedżera ds. dobrego samopoczucia w miejscu pracy
Niniejsza analiza opisuje sylwetkę zawodową menedżera ds. dobrego samopoczucia w pracy w oparciu o 7 obszarów kompetencji, szczegółowo opisanych pod względem wiedzy, umiejętności i kompetencji.
Wyróżnionych 7 obszarów kompetencji to:
- Komunikacja
- Analityczne i krytyczne myślenie
- Budowanie relacji i inteligencja emocjonalna
- Przywództwo strategiczne i organizacyjne
- Andragogika, transfer wiedzy i metodologie wsparcia
- Zarządzanie niepełnosprawnością i różnorodnością
- Zarządzanie stresem i radość z pracy
Zadania zawodowe
Po pierwsze, aby zdefiniować zadania zawodowe menedżera ds. dobrego samopoczucia w pracy, partnerstwo przeanalizowało zadania i działania, za które menedżerowie ci są odpowiedzialni. Analiza ta pozwoliła zidentyfikować 10 zadań zawodowych menedżera ds. dobrego samopoczucia w miejscu pracy:
- Ocenić rzeczywiste warunki w miejscu pracy;
- Tworzenie środowiska, które jest przyjazne i stymulujące;
- Rozwijanie dobrych relacji w całej organizacji;
- Wdrażanie najlepszych praktyk w zakresie równości, różnorodności i integracji;
- Planowanie i wdrażanie działań na rzecz sprawiedliwego i zdrowego miejsca pracy;
- Zarządzanie programami i usługami związanymi z dobrym samopoczuciem;
- Być odpowiedzialnym za raporty dotyczące programów dobrego samopoczucia, zbierać i analizować dane i informacje;
- Pracować ramię w ramię z innymi liderami biznesu, aby pomóc w zapobieganiu chorobom i dolegliwościom przy jednoczesnej poprawie ogólnego stanu zdrowia;
- Przedstawianie regularnych aktualizacji i raportów na temat postępów populacji i tego, jak się poprawiła od czasu wdrożenia programów zdrowotnych;
- Być odpowiedzialnym za dobre samopoczucie związane z wewnętrznym i zewnętrznym.
Aby przeczytać "Profil zawodowy menedżera ds. dobrego samopoczucia w pracy i definicję programu szkoleniowego", kliknij tutaj.
Dowiedz się więcej o projekcie, jego celach i działaniach na oficjalnej stronie internetowej.
Zobacz również
-
17 grudnia 2021
Sztuczna inteligencja i zarządzanie migracją
17 grudnia 2021Jak zarządzanie wiedzą może pomóc w poprawieniu...
17 grudnia 2021Ponowne określenie europejskich priorytetów w...
17 grudnia 2021How Reducing School Dropouts can Increase Youth...
Kategorie
Projekty krajowe
Dotacje UE
Wnioski unijne
Inne